Maandag 4 Februari 2013 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu Maandag 4 Februari 2013 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu

Maandag 4 Februari 2013

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Willem en Wilma

03 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vanuit een regenachtig Queenstown de hartelijke felicitaties voor Anneke. Sorry voor deze late reactie, komt omdat ik mijn agenda hier niet heb en wij steeds met de dagen in de war zijn.
Maar bij deze : Hartelijk gefeliciteerd namens ons allen.

Voor het eerst sinds wij in Nieuw Zeeland zijn regent het. Gelukkig geen plannen gemaakt en gaan dus maar even rondrijden.

Tot gauw.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Genieten

...

15 Februari 2013

Vrijdag

14 Februari 2013

Wat we vandaag hebben gedaan.

14 Februari 2013

Woensdag 13 Februari 2013

12 Februari 2013

Dinsdag 12 Februari 2013

10 Februari 2013

Zondag 10 Februari 2013
Willem en Wilma

Reisverslag van ons met Bert en Henny naar Nieuw Zeeland en Maleisie. Op 14 januari gaan wij een reis maken met z'n vieren. Eerst gaan we naar Kuala Lumpur en daar zullen wij eerst 3 dagen verblijven. Hier gaan wij het een en ander bekijken. Daarna gaan wij door naar Auckland op het noorder eiland van Nieuw Zeeland. Hier heeft Bert een vriend wonen die wij gaan bezoeken. Willem en Bert gaan hier ook een motortocht maken met hem. Na hier een aantal weken te zijn verbleven gaan wij naar Langkawi. Hier gaan we lekker ontspannen en zonnen in een resort. Daarna gaan wij weer naar Kuala Lumpur en vanuit hier gaan we terug naar huis.

Actief sinds 02 Nov. 2012