Dinsdag 29 Januari 2013 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 Januari 2013 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 Januari 2013

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Willem en Wilma

30 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Nelson

Dinsdag 29 Januari 2013, zomer in Nieuw Zeeland.

Het blijft raar als we het met de bevolking hebben over de zomer in December /Januari en ook tegelijkertijd de Kerst.
Zij hebben in een paar maanden Zomervakantie, Kerst en Oud en Nieuw !

Vandaag zijn we naar het Abel Tasman National Park geweest.
We hebben de kustwandeling gemaakt, van 10 km Bergje op en Bergje af over een prachtig pad met aan de ene kant de zee en de andere kant een bos met heel veel verschillende bomen. Soms is het net of je in een paradijs loopt, de ene nog mooier dan de ander.

Eigenlijk is heel Nieuw Zeeland, maar in het bijzonder, het Zuidereiland een heel groot natuurgebied, met af en toe een dorp met huizen en winkels, mar voornamelijk hele mooie natuur.
Ik begrijp nu dat er mensen zijn die hier willen blijven, het is zo relaxd, zo uitgestrekt, zo mooi.

Ik zal een foto sturen, maar dat zegt nog niet de helft van hoe het er in werkelijkheid uitziet, niet te beschrijven.

Morgen gaan we door naar Punakaiki en dan naar Franz Josef.

Gisteren was het wel grappig toen wij boodschappen deden in een supermarkt. De kassiers vroeg war wij vandaan kwamen en
Toen ze hoorde dat wij uit Nederland kwamen vroeg zij of wij ook de eigen taal hadden !! Hhaha.

Nu genieten wij van een glaasje wijn en bespreken we hoe laat we morgen vertrekken.

P.s.  Sim ik heb 2 sms jes gestuurd en morgen vroeg zal ik proberen te bellen. Ik krijg nog steeds die maaltjes binnen!
       As, ik probeer steeds jou een mail te sturen maar dat lukt niet, zou jij het eens willen proberen, ik wil graag een weten hoe het met            je is en of het lukt met Ariba.
        Rielle, succes met je sollicitaties en beterschap.
         Ria, Willem krijgt antibiotica, Augmentin 500, ken je dit?

• 30 Januari 2013 - 22:03

Ria:

Hallo Willem en Wilma,
    Ja, augmentin ken ik wel. Het is ook bij ons een veel voorgeschreven antibioticum. Het is amoxicilline met clavulaanzuur. Heeft Willem er ook maag/darmklachten van? Gebeurd nl nog al regelmatig. Wij adviseren dan om er een probioticum bij te gebruiken zodat de darmflora weer wat in evenwicht komt. En rustig aan met dat glaasje wijn, haha. Maar hopelijk slaat de kuur goed aan ern voelt Willem zich al weer wat beter.
    gr, Ria

• 31 Januari 2013 - 09:32

Astrid:

Hoi Willempie, met mij gaat alles goed, over Ariba..... gaan we het niet over hebben goed??

Ik heb je ook een gewoon mailtje gestuurd, even kijken of het werkt.

Verder loopt alles rustig door.

lfs Astrid

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Genieten

...

15 Februari 2013

Vrijdag

14 Februari 2013

Wat we vandaag hebben gedaan.

14 Februari 2013

Woensdag 13 Februari 2013

12 Februari 2013

Dinsdag 12 Februari 2013

10 Februari 2013

Zondag 10 Februari 2013
Willem en Wilma

Reisverslag van ons met Bert en Henny naar Nieuw Zeeland en Maleisie. Op 14 januari gaan wij een reis maken met z'n vieren. Eerst gaan we naar Kuala Lumpur en daar zullen wij eerst 3 dagen verblijven. Hier gaan wij het een en ander bekijken. Daarna gaan wij door naar Auckland op het noorder eiland van Nieuw Zeeland. Hier heeft Bert een vriend wonen die wij gaan bezoeken. Willem en Bert gaan hier ook een motortocht maken met hem. Na hier een aantal weken te zijn verbleven gaan wij naar Langkawi. Hier gaan we lekker ontspannen en zonnen in een resort. Daarna gaan wij weer naar Kuala Lumpur en vanuit hier gaan we terug naar huis.

Actief sinds 02 Nov. 2012