Dinsdag 21 Januari 2013 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu Dinsdag 21 Januari 2013 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21 Januari 2013

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Willem en Wilma

22 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Eindelijk internet, we zijn er achter dat het niet overal even makkelijk gaat. Soms heb je maar 20 minuten de tijd om internet te gebruiken en dat is niet lang.

Vandaag weer een mooie dag, de temperatuur is goed, 25 graden.

We zijn naar een vulkaangebied gereden en hebben daar een lange wandeling gemaakt. Heel erg mooi, bijna niet in woorden uit te drukken. Ik zend een foto mee.
De vulkaan , waar wij op liepen is al meerdere keren uitgebarsten, best een raar idee. Zeker als je stoom uit diverse plekken van de berg ziet komen en op sommige plekken het water borrelt, kookt dus !
Prachtige bomen en heel EEG groen.
De natuur rond Rotorua, waar we nu zijn, is anders dan rond Auckland. Daar is het meer Nederland met enkele heuvels, maar hier zijn het hogere heuvels, afgewisseld met bergen en hè lijkt net alsof er een fluwelen laag over de heuvels ligt. Hier lopen schapen en koeien, zwart met wit.

Verder deze dag rustig aan gedaan, we zijn verandert van onderkomen, nu hebben we weer een studio, dus 2 slaapkamers een huiskamer, badkamer, wc en een keuken. Vandaag macaroni gegeten, zelf gekookt.

Tot morgen, dan hebben we een Jetboat tocht en een avond met de Maori's in het vooruitzicht.

Tot morgen.

• 22 Januari 2013 - 09:19

Simone:

Mooi hoor..
    Geniet ervan !

• 22 Januari 2013 - 09:34

Daniël:

Zo te lezen vermaken. Jullie je wel. Qua weersomstandigheden kan je beter daar zitten, hier is het helemaal niks.
    Veel plezier nog en voorzichtig aan.

• 22 Januari 2013 - 09:41

Gretha:

mooie foto´s,apart gezicht dat er stoom uit een berg komt.
    kan me voorstellen dat dat een raar idee is.
    jullie hebben mooie dingen uitgezocht,veel plezier.

xxx gretha

• 22 Januari 2013 - 13:20

Astrid:

Wat een mooie foto's net een sprookje, veel plezier daar!!!

lfs astrid

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Genieten

...

15 Februari 2013

Vrijdag

14 Februari 2013

Wat we vandaag hebben gedaan.

14 Februari 2013

Woensdag 13 Februari 2013

12 Februari 2013

Dinsdag 12 Februari 2013

10 Februari 2013

Zondag 10 Februari 2013
Willem en Wilma

Reisverslag van ons met Bert en Henny naar Nieuw Zeeland en Maleisie. Op 14 januari gaan wij een reis maken met z'n vieren. Eerst gaan we naar Kuala Lumpur en daar zullen wij eerst 3 dagen verblijven. Hier gaan wij het een en ander bekijken. Daarna gaan wij door naar Auckland op het noorder eiland van Nieuw Zeeland. Hier heeft Bert een vriend wonen die wij gaan bezoeken. Willem en Bert gaan hier ook een motortocht maken met hem. Na hier een aantal weken te zijn verbleven gaan wij naar Langkawi. Hier gaan we lekker ontspannen en zonnen in een resort. Daarna gaan wij weer naar Kuala Lumpur en vanuit hier gaan we terug naar huis.

Actief sinds 02 Nov. 2012