De reis is begonnen. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu De reis is begonnen. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen.

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Willem en Wilma

15 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

Wij zijn opmaandagmorgen
om 07.00 uur vertrokken vanuit Vries naar Schiphol.
Zonder files kwamen wij daar om 09.30 uur aan en werden door Simone opgehaald in de ondergrondse parkeergarage bij Herz, waar wij de auto hebben gehuurd.
Samen met Simone koffie gedronken en om 11.00 uur zijn wij door de douane gegaan om even later te boarden.
Rond 12.00 uur zijn we gaan vliegen, een reis van bijna 11 uur.
Onderweg vaak wat te eten gehad, de verzorging was perfect. Af en toe ging even het lampje aan " fasten your seatbelts" want dan was het wat onrustig, slecht weer waarschijnlijk.
Af en toe een hazenslaapje gedaan, ook Willem heeft zijn best gedaan. Het was wel jammer dat de pil die hij vantevoren had ingenomen hem niet in slaap kreeg, maar het ergste gevoel van angst nam wel af.
Rond 07.00 uur geland in Kuala Lumpur. Lang lopen zoeken naar de bagage, kwam uiteindelijk goed.
Toen wij naar de taxistandplaats liepen, sprak ons een man een die vroeg of wij een taxi nodig hadden. Hij nam ons mee en wij hadden snel overlegd wat het hoogstens mocht kosten de rit van vliegveld naar hotel.
Hij wilde 250 ringgid en dus moest er onderhand worden. Uiteindelijk zei hij 200, toen 150 en zijn laagste prijs was 120.
Toen zijn we naar een ander gegaan die ons voor 100 Mring naar ons 35 verdiepingen hoge hotel heeft gebracht. Wij zitten overigens op de 31 ste verdieping met een prachtig uitzicht op de stad.
Wij mochten pas om 14.00 uur op de kamer, dus wachten van 10.00 uur tot 14.00 uur, en dat met een nacht zonder slaap! Wij wAren erg moe en baalden behoorlijk. Toen Kuala Lumpur ingegaan wat Rond gekeken, het is hier erg mooi.
Toen we uiteindelijk op de kamer konden, zijn we op bed gaan liggen en vielen direct in slaap. Zo'n 2 1/2 uur later werden wij weer wakker, waren we echt even aan toe.
Om half 6 de stad weer ingegaan richting Chinatown, grappige kraampjes en lekker gegeten.
Nu is het hier dinsdagavond 24.00 uur en wij gaan slapen. Morgen een sightseeing tour maken.
Tot morgen.

• 15 Januari 2013 - 17:39

Rene En Gretha:

hey luitjes,

wat fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    jammer dat het pilletje niet zijn werk heeft gedaan,maar daar weten wij alles van.
    je hebt vast mooi uitzicht vanaf de 31 ste verdieping,jhee wat hoog.
    (geen last van hoogtevrees,iemand?)
    nu allemaal leuke dingen doen en maar wat op tijd naar bed om wat slaap in te halen.
    veel plezier nog en we horen gauw van jullie,

dikke knuffel,

rene en gretha en kids

• 15 Januari 2013 - 21:21

Astrid:

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen, jullie liggen nu lekker in je bedje, nog even slapen en dan aan het ontbijt, heel veel plezier morgen.

lfs astrid

• 16 Januari 2013 - 10:52

Meint En Anneke:

Hallo WWBH,

Hier even een reactie uit Vries van Meint en Anneke omtrent het reisverslag. Een mooi verhaal en ik zei al tegen Anneke, het is precies Drouwenerzand, maar dan wel wat anders.
    Wij wensen jullie heel veel plezier de komende weken en verwachten nog wel enkele plaatjes en/of verhaaltjes van de andere kant van de wereld van WWBH.

• 16 Januari 2013 - 11:20

Janny Been:

Hoi reizigers,
    Jullie hebben het vast warmer dan wij hier, het vriest 's nachts bijna 10 graden. Wij hopen dat jullie het onwijs naar de zin hebben! De begrafenis van oom Jan is gepland op dinsdag a.s., om 13.00 uur een kleine herdenking in het altersheim en dan om 14.00 uur de begrafenis.
    Groetjes van Geert en Janny

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Genieten

...

15 Februari 2013

Vrijdag

14 Februari 2013

Wat we vandaag hebben gedaan.

14 Februari 2013

Woensdag 13 Februari 2013

12 Februari 2013

Dinsdag 12 Februari 2013

10 Februari 2013

Zondag 10 Februari 2013
Willem en Wilma

Reisverslag van ons met Bert en Henny naar Nieuw Zeeland en Maleisie. Op 14 januari gaan wij een reis maken met z'n vieren. Eerst gaan we naar Kuala Lumpur en daar zullen wij eerst 3 dagen verblijven. Hier gaan wij het een en ander bekijken. Daarna gaan wij door naar Auckland op het noorder eiland van Nieuw Zeeland. Hier heeft Bert een vriend wonen die wij gaan bezoeken. Willem en Bert gaan hier ook een motortocht maken met hem. Na hier een aantal weken te zijn verbleven gaan wij naar Langkawi. Hier gaan we lekker ontspannen en zonnen in een resort. Daarna gaan wij weer naar Kuala Lumpur en vanuit hier gaan we terug naar huis.

Actief sinds 02 Nov. 2012