Onderweg naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu Onderweg naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Kuala Lumpur

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Willem en Wilma

14 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

Hoi,

Het was leuk jullie te begeleiden over Schiphol.
Ik heb jullie op het werk met de camera's tot ver in de lucht gevolgd.
Zie foto's.

Een hele fijne vakantie en ik ben jullie nu aan het volgen en jullie vliegen op dit moment boven Baiji in de buurt van Irak.. Hoop dat jullie een goede vlucht hebben.

Groetjes Simone

• 14 Januari 2013 - 17:53

Geert En Janny:

Hoi Simone en reizigers onderweg, leuk dat we zo kunnen meegenieten!
    Groetjes van Geert en Janny

• 14 Januari 2013 - 19:32

Astrid:

Hoi Simone, Wilma, Willem , Henny en Bert

Wat leuk om zo met jullie mee te genieten, ik verheug me op het volgende bericht.

groetjes Astrid

• 14 Januari 2013 - 20:34

Ria Imminga:

Vanuit Tynaarlo wensen we jullie ook een hele fijne vakantie. (hopelijk valt het vliegen mee voor Willem)
    Nu wachten we op de eerste foto's.
    groetjes Tonnie en Ria

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Genieten

...

15 Februari 2013

Vrijdag

14 Februari 2013

Wat we vandaag hebben gedaan.

14 Februari 2013

Woensdag 13 Februari 2013

12 Februari 2013

Dinsdag 12 Februari 2013

10 Februari 2013

Zondag 10 Februari 2013
Willem en Wilma

Reisverslag van ons met Bert en Henny naar Nieuw Zeeland en Maleisie. Op 14 januari gaan wij een reis maken met z'n vieren. Eerst gaan we naar Kuala Lumpur en daar zullen wij eerst 3 dagen verblijven. Hier gaan wij het een en ander bekijken. Daarna gaan wij door naar Auckland op het noorder eiland van Nieuw Zeeland. Hier heeft Bert een vriend wonen die wij gaan bezoeken. Willem en Bert gaan hier ook een motortocht maken met hem. Na hier een aantal weken te zijn verbleven gaan wij naar Langkawi. Hier gaan we lekker ontspannen en zonnen in een resort. Daarna gaan wij weer naar Kuala Lumpur en vanuit hier gaan we terug naar huis.

Actief sinds 02 Nov. 2012