Voorbereidingen voor ons vertrek op 14-01-2013 naa - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor ons vertrek op 14-01-2013 naa - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Willem en Wilma - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor ons vertrek op 14-01-2013 naa

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Willem en Wilma

14 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

De meeste dingen zijn geregeld.
Nu nog even leren hoe ik met dit programma moet werken.
Daarom ben ik nu wat aan het typen om lat te kunnen zien of dit voor een ander te lezen is.

• 09 December 2012 - 13:39

Willem En Wilma :

Hoi,

Ik ben het even voor jullie aan het testen vandaar de foto's.

• 26 December 2012 - 09:44

Simone:

Hoi,

Nog maar twee weekjes en dan is het zover.. Spannend hoor..

Groetjes

• 26 December 2012 - 12:38

Wilma:

Ja nog even een paar dingen regelen.

• 14 Januari 2013 - 11:15

Rene En Gretha:

hey luitjes,

eindelijk op reis,hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig verloopt.
    we zullen jullie goed volgen,hahahahahah zijn natuurlijk weer erg nieuwsgierig.
    heel veel plezier en geniet met volle teugen.
    we zien jullie over 5 weken weer goed gezond en gebruind weer terug in het kille nederland.

liefs,

rene,gretha,kevin en jamila

• 14 Januari 2013 - 12:49

Danny En Els:

Jullie reis is begonnen.
    We gaan jullie volgen.
    Heel veel plezier en geniet van al het moois dat jullie onderweg tegen komen!!!!

• 14 Januari 2013 - 13:32

Meint En Anneke:

Testverslag gelezen en wensen jullie heel veel plezier. Via teletekst gezien dat jullie zijn vertrokken om 12.15 uur met vlucht MH 017 ?

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Genieten

...

15 Februari 2013

Vrijdag

14 Februari 2013

Wat we vandaag hebben gedaan.

14 Februari 2013

Woensdag 13 Februari 2013

12 Februari 2013

Dinsdag 12 Februari 2013

10 Februari 2013

Zondag 10 Februari 2013
Willem en Wilma

Reisverslag van ons met Bert en Henny naar Nieuw Zeeland en Maleisie. Op 14 januari gaan wij een reis maken met z'n vieren. Eerst gaan we naar Kuala Lumpur en daar zullen wij eerst 3 dagen verblijven. Hier gaan wij het een en ander bekijken. Daarna gaan wij door naar Auckland op het noorder eiland van Nieuw Zeeland. Hier heeft Bert een vriend wonen die wij gaan bezoeken. Willem en Bert gaan hier ook een motortocht maken met hem. Na hier een aantal weken te zijn verbleven gaan wij naar Langkawi. Hier gaan we lekker ontspannen en zonnen in een resort. Daarna gaan wij weer naar Kuala Lumpur en vanuit hier gaan we terug naar huis.

Actief sinds 02 Nov. 2012